Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilçede görev yapan mahalle muhtarlarıyla kahvaltı programında bir araya geldi.
“Ortak Akıl Birlikte Yönetim” anlayışıyla düzenlenen Muhtarlar Buluşması, yoğun katılımla gerçekleştirildi.
MAHALLELERİN TALEPLERİ DİNLENDİ
Birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı buluşmada Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla yakından ilgilendi.
Programda mahallelerde yaşanan sorunlar ve talepler ele alındı.
Muhtarlarla birebir sohbet eden Başkan Aydın, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çekti.
“DİYALOG BU İŞİN EN TEMELİ”
Konuşmasına katılımcıları selamlayarak başlayan Başkan Aydın, muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiklerini söyledi.
Son olarak Ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlatan Aydın, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Ülkenin içinde olduğu durumları anlatmaya gerek yok, herkes yakından izliyor, dolayısıyla bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” dedi.
“SORUNLARI HEP BİRLİKTE ÇÖZECEĞİZ”
Osmangazi’de 1 milyona yakın vatandaşın yaşadığını belirten Başkan Aydın, taleplerin ve ihtiyaçların hizmetlerle birlikte artarak devam ettiğini ifade etti.
Aydın, “Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da, dertleri de, talepleri de bitmeyecek. Nasıl bugüne kadar bitmediyse, ne kadar çok hizmet yaparsanız, o kadar çok yere ulaşırsınız, o kadar çok talep geliyor. İşin doğası bu. Bundan da şikayetçi değiliz, biz zaten bunun için göreve geldik” diye konuştu.
Mahalle buluşmalarıyla sorunları yerinde dinlediklerini belirten Aydın, “Bu süreci belediye binasında oturarak değil, devamlı vatandaşın içerisinde mahallede, çarşıda, pazarda yönetme gayretindeyiz. Dolayısıyla hep birlikte içerisinde bulunduğumuz süreci yöneteceğiz, sizler bize el edeceksiniz, biz elimizdeki imkanları seferber edeceğiz. 1 milyona yakın Osmangazi’deki yurttaşın sorunlarını hep birlikte çözmek için mesai harcayacağız” ifadelerini kullandı.
Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer de herkesin amacının Bursalılara hizmet üretmek olduğunu belirterek, diyalog kurulmasının birçok sorunun çözümünü kolaylaştıracağını söyledi.
Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ise Başkan Aydın’ın muhtarlara karşı hassas davrandığını, mahalle buluşmalarının vatandaşlar nezdinde karşılık bulduğunu ifade etti.
Konuşmaların ardından soru-cevap bölümüne geçildi.
Başkan Erkan Aydın, muhtarların talep ve önerilerini dinleyerek gündeme getirilen konuların belediyenin imkanları çerçevesinde değerlendirileceğini belirtti.