İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde gıda işletmelerine yönelik denetimlerini sürdürüyor.
Halkın sağlığı, huzuru ve refahı için çalışmalarını sürdüren zabıta ekipleri, rutin denetim faaliyetleri kapsamında son olarak manav işletmelerini mercek altına aldı.
28 MANAV DENETLENDİ
Dört koldan sahaya inen zabıta ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren 28 manav iş yerinde denetim yaptı.
Denetimlerde iş yeri açma ve çalışma ruhsatı, fiyat etiketleri ve tarifeleri, iş yeri hijyeni, düzeni ve kamusal alan işgali gibi başlıklarda kontroller gerçekleştirildi.
11 İŞ YERİNE İDARİ YAPTIRIM
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, mevzuata aykırılık tespit edilen 11 iş yeri hakkında idari yaptırım uygulandığı bildirildi.
Açıklamada, denetimlerde dikkat edilmesi gereken konular hakkında işletmecilere gerekli uyarıların yapıldığı belirtildi.
DENETİMLER SÜRECEK
Zabıta Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, kurallara riayet eden esnafa teşekkür edildi.
Açıklamada, zabıta ekiplerinin denetim faaliyetlerinin devam edeceği vurgulandı.