Bursa

Bursa’da 28 noktada aşure ikramı yapılacak

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımı gerçekleştiriyor. FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram eden Başkan Vekili Şahin Biba, 15 Temmuz’a kadar 28 farklı noktada dağıtımların süreceğini söyledi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kent genelinde aşure dağıtımı gerçekleştiriyor.

Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası kurulan ikram standında vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Programa Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba’nın yanı sıra AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticileri de katıldı.

FSM CAMİİ’NDE AŞURE İKRAMI

Cuma namazı sonrası kurulan standa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Başkan Vekili Şahin Biba, vatandaşlara aşure ikram ederek Bursalıların Muharrem ayını tebrik etti.

“AŞURE BEREKET DEMEKTİR”

Muharrem ayının birlik, paylaşma ve bereket anlamı taşıdığını belirten Şahin Biba, geleneğin Bursa’da sürdürüldüğünü söyledi.

Biba, “Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz” dedi.

AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da program vesilesiyle FSM Camii’nde vatandaşlarla buluşmaktan memnuniyet duyduğunu belirterek, geleneğin yaşatılmasından dolayı Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

17 İLÇEDE DAĞITIM SÜRECEK

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı kapsamında 17 ilçede aşure dağıtımı yapılıyor.

15 Temmuz’a kadar il genelinde 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.