Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Olay, dün saat 20.00 sıralarında Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi.
TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ
Henüz bilinmeyen bir nedenle iki grup arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.
Yaşanan arbedede taraflar birbirlerine tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla saldırdı.
POLİS MÜDAHALE ETTİ
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.
Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan kişileri ayırarak olayın daha da büyümesini önledi.
KAVGA KAMERADA
Yaşananlar, çevredeki bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Görüntülerde tarafların kemer ve cadde üzerindeki kıraathaneden alınan okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.
Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga cep telefonu kamerasına yansıdı.
— bursasaati (@bursasaati) June 22, 2026
Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi’nde yaşanan olayda taraflar birbirlerine kemer ve okey ıstakalarıyla saldırdı.#bursa #inegöl #kavga #polis #asayiş #kamera #bursahaber #gündem pic.twitter.com/f3Fi1ySskQ