Bursa

Bursa'da iki grup birbirine kemer ve ıstakayla saldırdı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga cep telefonu kamerasına yansıdı. Tarafların kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı kavgaya polis ekipleri müdahale etti.

Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Olay, dün saat 20.00 sıralarında Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi.

TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ

Henüz bilinmeyen bir nedenle iki grup arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.

Yaşanan arbedede taraflar birbirlerine tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla saldırdı.

POLİS MÜDAHALE ETTİ

Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.

Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan kişileri ayırarak olayın daha da büyümesini önledi.

KAVGA KAMERADA

Yaşananlar, çevredeki bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Görüntülerde tarafların kemer ve cadde üzerindeki kıraathaneden alınan okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.