Asayiş

Fabrikada su içen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında içme suyunu kullandıktan sonra rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında içme suyunu kullanan 25 işçi rahatsızlandı.

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan bir tekstil fabrikasında meydana geldi.

Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri görüldü.

25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

İşçilerin rahatsızlanması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

Ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırılan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle tedaviye alındı.

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

BİRTEK-SEN’DEN AÇIKLAMA

BİRTEK-SEN, zehirlenme şüphesinin Şireci Tekstil’de yaşandığını duyurdu.

Sendikadan yapılan açıklamada, içme suyu filtresinin uzun süredir değiştirilmediği ve gerekli önlemlerin alınmadığı iddia edildi.

Açıklamada, “İçme suyu filtresinin uzun süredir değiştirilmemesi ve gerekli önlemlerin alınmaması yüzünden onlarca işçi zehirlenip hastanelik oldu” denildi.

BİRTEK-SEN, bazı işçilerin hastaneye gitmesi ve rapor alması sürecinde baskı gördüğünü de öne sürdü.

Sendika açıklamasında, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırılan işçilere geçmiş olsun dileğinde bulunuldu.