Genel

İmamoğlu'ndan emekli vatandaşa yanıt: "Çok daha fazlasını yapacağız"

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, Cumhurbaşkanlığı Aday Ofisi hesabı üzerinden yeni bir mesaj paylaştı.

Ekrem İmamoğlu, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda Halk TV'nin vatandaşın geçim sıkıntısını ve yaşadığı zorlukları konu alan haberindeki bir sokak röportajına atıfta bulundu.

Halk TV'nin "Emekli ve İşsizin Zoraki Sığınağı" başlıklı haberinde parkta gerçekleştirilen sokak röportajında emekli bir vatandaşın şu sözleri kayda geçti:

"Hemen hemen her gün geliyorum. Gazete alıyorum, İmamoğlu'nun orada yemek yiyorum. Geliyorum işte biraz burada arkadaşları görünce konuşuyorum. Sonra eve gidiyorum işte."

"BU İKTİDARIN SEFALETE VE AÇLIĞA MAHKUM ETTİĞİ BÜYÜKLERİMİZ İÇİN ÇOK DAHA FAZLASINI YAPACAĞIZ"

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı ve CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Ekrem İmamoğlu, Halk TV'nin bir emekli vatandaşla yaptığı röportajı alıntılayarak dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. İmamoğlu, paylaşımında röportajdaki emekli vatandaşa hitaben, “Emekli amcamızın ellerinden öperim” ifadelerini kullandı.

Röportajda geçen “İmamoğlu'nun orada” sözleriyle kastedilen yerin İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmete açılan Kent Lokantaları olduğunu belirten İmamoğlu, ekonomik zorluklarla mücadele eden emeklilere yönelik desteklerin artırılacağı mesajını verdi.

İmamoğlu paylaşımında, “Bu iktidarın sefalete ve açlığa mahkûm ettiği büyüklerimiz için çok daha fazlasını yapacağız” diyerek mevcut ekonomik koşulları eleştirdi. Emeklilerin yaşam standartlarının yükseltilmesi gerektiğini vurgulayan İmamoğlu, “Emeğini bu ülke için harcamış büyüklerimize insan onuruna yakışan bir emeklilik dönemi yaşatacağız” ifadeleriyle emeklilere yönelik vaatlerini dile getirdi.