Ata Bulvarı'nda bulunan refüj ve yol kenarındaki yeşil alanlarda sabah saatlerinde devreye giren otomatik sulama sistemi, suyun önemli bir bölümünü kaldırıma püskürtüyor. İşe gitmek için bölgeyi kullanan vatandaşlar, kaldırımda yürürken sırılsıklam olmamak için yürüyüş güzergâhlarını kullanamadıklarını ifade ediyor.
Yayalar araç yoluna çıkmak zorunda kalıyor
Kaldırımların kullanılamaz hâle gelmesi nedeniyle yayaların araç trafiğinin bulunduğu yola inmek zorunda kaldığını dile getiren vatandaşlar, özellikle ağır tonajlı araçların yoğun olarak geçtiği güzergâhta bunun ciddi bir güvenlik riski oluşturduğunu söylüyor. Vatandaşlar, sabahın yoğun saatlerinde yaşanan bu durumun olası kazalara davetiye çıkarabileceğine dikkat çekiyor.
Yetkililere düzenleme çağrısı
Bölge sakinleri ve güzergâhı kullanan vatandaşlar, otomatik sulama sisteminin kaldırımı ıslatmayacak şekilde yeniden ayarlanmasını ve sulama işleminin yaya yoğunluğunun bulunmadığı saatlerde yapılmasını istiyor. Vatandaşlar, hem yeşil alanların korunması hem de yayaların güvenliğinin sağlanması için gerekli düzenlemelerin bir an önce hayata geçirilmesini talep ediyor.
HABER: BURHAN KURTULMUŞ