Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu ve Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası çatısı altında bir araya gelen öğretmenlerin eylemleri sürüyor.
Ankara’da başlayan ve ülke geneline yayılan eylemler 13’üncü gününe girerken, öğretmenlerin açlık grevi ise 12 gündür devam ediyor.
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, katıldığı okul programında açlık grevindeki özel okul öğretmenlerine ilişkin soruyu yanıtladı.
“KEŞKE BAKANLIĞA SÖYLESELERDİ”
Koza TV muhabirinin sorusunu yanıtlayan Bakan Tekin, öğretmenlerin açlık grevine başlamadan önce şikayetlerini Bakanlığa iletmeleri gerektiğini söyledi.
Tekin, “Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler” dedi.
Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savunan Tekin, “Şikayet yoksa kim tedbir alacak? Hukuk devleti böyle bir devlettir” ifadelerini kullandı.
Tekin, hukuksuz bir işlem ya da suç unsuru bulunan durumlarda önce idari başvuru yapılması gerektiğini belirterek, “Bakanlığımıza ulaşmış, çalıştıkları okullarla ilgili herhangi bir şikayet yok” açıklamasında bulundu.





