Bursa Teknik Üniversitesi’nde geleneksel hale gelen 12. Rektörlük ve Gençlik Kupası Spor Turnuvaları sona erdi.

Öğrenci ve personelin yoğun ilgi gösterdiği organizasyonda, 6 farklı branşta mücadele eden takımlar ve başarılı sporcular için ödül töreni düzenlendi.

6 BRANŞTA MÜCADELE EDİLDİ

Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından Mimar Sinan Yerleşkesi Turkuaz Salon’da düzenlenen törene; BTÜ Rektörü Prof. Dr. Naci Çağlar, rektör yardımcıları, akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.

Turnuvalar kapsamında futbol, basketbol, voleybol, masa tenisi, satranç ve bilek güreşi branşlarında karşılaşmalar gerçekleştirildi.

A W731157 02

600’E YAKIN ÖĞRENCİ VE PERSONEL KATILDI

Ödül töreninde konuşan BTÜ Rektörü Prof. Dr. Naci Çağlar, turnuvalara 600’e yakın öğrenci ve personelin katıldığını söyledi.

Turnuvaya katılan ve dereceye giren tüm takımları tebrik eden Çağlar, üniversitelerin yalnızca akademik başarının değil, sosyal, kültürel ve sportif gelişimin de merkezi olduğunu ifade etti.

Bursa'da iki grup birbirine kemer ve ıstakayla saldırdı
Bursa'da iki grup birbirine kemer ve ıstakayla saldırdı
İçeriği Görüntüle

“TAKIM RUHUNU GÜÇLENDİRMEYİ AMAÇLIYORUZ”

Rektör Çağlar, Rektörlük ve Gençlik Kupası Spor Turnuvaları ile öğrenciler ve personel arasında birlik, beraberlik ve takım ruhunu güçlendirmeyi amaçladıklarını belirtti.

Çağlar, BTÜ olarak öğrencilerin ve personelin her alanda gelişimini desteklemeye devam edeceklerini söyledi.

12. Rektörlük ve Gençlik Kupası Spor Turnuvaları, 2 Nisan-8 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirildi.

Kaynak: İHA