Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını verdi.
Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu’nda düzenlenen törende 43 genç hekim, diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımını attı.
43 GENÇ HEKİM DİPLOMA ALDI
Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine; Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun, akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileler katıldı.
Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisiyle renkli görüntülere sahne olan törende, öğrenciler adına fakülte birincisi Ayşe Sude Kara konuşma yaptı.
Kara, mezuniyet kütüğüne adını çaktı.

“HEKİMLİK İNSANLIĞA HİZMET SORUMLULUĞUDUR”
Törende konuşan Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, hekimliğin yalnızca bir meslek olmadığını vurguladı.
Aydın, hekimliğin aynı zamanda insanlığa hizmet sorumluluğu taşıyan önemli bir görev olduğunu ifade etti.
Tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini belirten Prof. Dr. Aydın, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirerek sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldıklarını söyledi.
KEPLER COŞKUYLA HAVAYA ATILDI
Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere teşekkür eden Prof. Dr. Aydın, hekimlik mesleğinin merkezinde insana hizmet etmenin yer aldığını dile getirdi.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi.
Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.





