Bursa Büyükşehir Belediyesi, küçük yaşta su bilinci oluşturmak, suyun sınırlı bir kaynak olduğunu anlatmak ve sürdürülebilir alışkanlıklar kazandırmak amacıyla anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik “Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü” eğitimi düzenledi.

17 İLÇEDE 81 OKULA ULAŞILDI
BUSKİ Genel Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca düzenlenen programlarda, 17 ilçedeki 81 okulda binlerce öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi.
“Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü” başlıklı seminerlerde, suyun tüm canlılar ve dünya için taşıdığı öneme dikkat çekildi. Öğrenciler, hazırladıkları resimleri sergilerken koro halinde su bilinci konulu şarkılar söyleyerek günün anlam ve önemine vurgu yaptı.

22 BİN ÖĞRENCİYE EĞİTİM
Gerçekleştirilen eğitimlerle yaklaşık 22 bin öğrenciye ulaşıldı. BUSKİ Genel Müdürlüğü ise hazırladığı video ve kitapçıklarla öğrencilere su tasarrufunun önemini anlatmaya devam ediyor.





