Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Olay, dün saat 20.00 sıralarında Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi.

TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ

Henüz bilinmeyen bir nedenle iki grup arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.

Yaşanan arbedede taraflar birbirlerine tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla saldırdı.

A W731114 01

POLİS MÜDAHALE ETTİ

Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.

Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan kişileri ayırarak olayın daha da büyümesini önledi.

KAVGA KAMERADA

Yaşananlar, çevredeki bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Görüntülerde tarafların kemer ve cadde üzerindeki kıraathaneden alınan okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.

Bursa’da gençler Meclis deneyimi yaşadı
Bursa’da gençler Meclis deneyimi yaşadı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İHA