Bursa’nın İnegöl ilçesinde sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki yatırım için bağış protokolleri imzalandı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirilen törende, hayırseverler tarafından yaptırılacak aile sağlığı merkezi ve okul binasına ilişkin protokoller imza altına alındı.
KEMALPAŞA’YA AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ
Protokol kapsamında İnegöl Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecek.
Sağlık alanında yapılacak yatırımın, bölgedeki vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimine katkı sağlaması hedefleniyor.

AKHİSAR’A 16 SINIFLI OKUL
Eğitim alanındaki yatırım ise Akhisar Mahallesi’nde hayata geçirilecek.
Hayırsever Saffet Altunal tarafından mahalleye 16 sınıflı okul binası yaptırılacak.
İmza törenine hayırseverler Talha Timur Han ve Saffet Altunal’ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı.
VALİ AYYILDIZ’DAN TEŞEKKÜR
Bursa Valisi Erol Ayyıldız, kentin gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sunan hayırseverlere teşekkür etti.
Ayyıldız, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olmasını temenni etti.




