HABER: MAHMUT VURAL

Bursa'da sabah saatlerinde raylı sistemleri ve otobüsleri kullanmak isteyen öğrenciler, aktarma sisteminin çalışmadığını gördü.

Yaşanan durum sonrası birçok öğrenci sosyal medyadan "Aktarma neden kaldırıldı?" sorusunu sormaya başladı.

Bursa Saati'nin ulaştığı bilgilere göre; sistemde aşırı yüklenme olduğu ve bu yüzden aktarmalarda sorun yaşandığı öğrenildi.

Bursa’da 25 ülkenin öğrencisi mehterde buluştu
Bursa’da 25 ülkenin öğrencisi mehterde buluştu
İçeriği Görüntüle

Sistemin düzeltilmesi sonucu aktarmalarda yaşanan kısa sürelik aksaklığın giderildiği bildirildi.