Yıldırım Belediyesi, kentsel dönüşüm çalışmalarının yanı sıra ilçedeki ulaşım ağını daha konforlu ve güvenli hale getirmek için asfalt, kaldırım, parke, bordür ve yeni imar yolu çalışmalarını sürdürüyor.
Daha yaşanabilir bir şehir hedefiyle çalışmalarına devam eden belediye ekipleri, 2025 yılında 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştirdi. 2026 yılı asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte çalışmalar hız kazandı.

İLK 5 AYDA 4 BİN 985 TON ASFALT
Yıldırım Belediyesi ekipleri, 2026 yılının ilk 5 ayında 4 bin 985 ton asfalt serimi yaptı.
Aynı dönemde 16 bin 245 metrekare parke ve 7 bin 700 metre bordür döşemesi gerçekleştirildi.
İlçedeki ulaşımı kolaylaştırmak amacıyla yeni imar yolları da açan belediye, son 5 ayda bin 135 metre yeni imar yolunu hizmete kazandırdı.
“SADECE BİNALARI DÖNÜŞTÜRMÜYORUZ”
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, şehirlerin yaşanabilirlik kriterlerinden birinin ulaşım olduğunu belirterek, kentsel dönüşümü bütüncül bir yaklaşımla ele aldıklarını söyledi.
Yılmaz, “Biz sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar, kütüphaneler ile şehrimizi dönüştürüyoruz” dedi.

ULAŞIM ÇALIŞMALARI SÜRECEK
Yıldırım’ın yüzölçümü ile nüfusu arasındaki dengesizliğin birçok çalışmayı zorlaştırdığını ifade eden Başkan Yılmaz, ilçenin güvenli konutlar kadar gelişmiş bir ulaşım ağına da ihtiyaç duyduğunu söyledi.
Görev süresi boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açtıklarını belirten Yılmaz, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür ve 295 bin metrekare parke çalışması gerçekleştirdiklerini kaydetti.
Yılmaz, yaz sezonuyla birlikte ulaşım çalışmalarına hız verdiklerini belirterek, mevcut yolları daha konforlu hale getirmeye ve yeni imar yollarıyla ulaşımı rahatlatmaya devam edeceklerini ifade etti.




