Osmangazi Belediyesi, eğitime verdiği destek kapsamında LGS Hazırlık Kursu öğrencileri için moral ve motivasyon gezisi düzenledi.
Yıl boyunca kurslara devam ederek Liselere Geçiş Sistemi sınavına giren öğrenciler, sınavın ardından Ankara gezisinde hem eğlendi hem de yeni yerler keşfetti.

ÖĞRENCİLER ANKARA’YI GEZDİ
Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yetenek Evleri çatısı altında yürütülen LGS Hazırlık Kursu’na katılan öğrenciler, Ankara gezisiyle unutamayacakları bir gün yaşadı.
Gezinin ilk durağı ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi oldu.
Öğrenciler, burada bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından inceleme fırsatı buldu.
TBMM VE ANITKABİR ZİYARETİ
Programın devamında öğrenciler, Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni rehber eşliğinde gezdi.
Meclis’in tarihi, yapısı ve işleyişi hakkında bilgi alan öğrencilerin Ankara gezisindeki son durağı ise Anıtkabir oldu.
Hayatlarında ilk kez Anıtkabir’i ziyaret etmenin heyecanını yaşayan öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek tören alanına ulaştı.
Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesini ziyaret eden öğrenciler, saygı duruşunda bulunarak minnet duygularını ifade etti.

“HAYATIMIZDA İLK KEZ ANKARA’YI ZİYARET ETTİK”
Öğrenciler ayrıca Atatürk’ün kalemlerinden kitaplarına, kıyafetlerinden kişisel eşyalarına kadar birçok eserin sergilendiği Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni de rehber eşliğinde gezdi.
Eğitici ve motivasyon artırıcı yönleriyle öne çıkan gezi, öğrencilerden tam not aldı.
Hayatlarında ilk kez Ankara’ya geldiklerini belirten öğrenciler, “Osmangazi Belediyesi’nin LGS Hazırlık Kursu’na yıl boyunca düzenli olarak katıldık ve LGS sınavına girdik. Sınavın ardından bizler için düzenlenen Ankara gezisi çok güzel geçti. ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni gezerek bilim ve teknoloji hakkında yeni bilgiler edindik. Daha sonra TBMM’yi rehber eşliğinde ziyaret ederek Meclis’in tarihi ve işleyişi hakkında bilgi aldık. Ankara gezimizin en özel anlarından biri ise Anıtkabir ziyareti oldu. Hayatımızda ilk kez Anıtkabir’i görmenin heyecanını yaşadık. Bu imkanı bizlere sunan Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.




