Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı.
Sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetlerini sürdüren Yıldırım Belediyesi, bu alanda farkındalık oluşturacak etkinliklere de imza atıyor.

ÖĞRENCİLER MERKEZİ GEZDİ
Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti.
Sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezen öğrencilere, merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi.
Sokak hayvanlarıyla yakından ilgilenen çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrendi.
“GÜVENLİ BİR YUVA”
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan bir merhamet iklimi inşa ettiklerini söyledi.
Başkan Yılmaz, merkezin yalnızca sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer olmadığını, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresi olduğunu belirtti.

“MERHAMET BÜYÜK BİR SORUMLULUK”
Çocukların doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsediklerini ifade eden Yılmaz, “Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi” dedi.
Yılmaz, Yıldırım’ı sadece binalarıyla ve yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalıştıklarını söyledi.




