Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nda şampiyonluk sezonunun ardından ayrılıklar devam ediyor.

Sarı-lacivertli ekipte Khem Birch ve Devon Hall ile yolların ayrıldığı açıklandı.

BIRCH’E VEDA

Fenerbahçe Beko formasıyla 2024-25 ve 2025-26 sezonlarında mücadele eden Khem Birch, sarı-lacivertli takımdan ayrıldı.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan oyuncumuz Khem Birch’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” ifadeleri kullanıldı.

DEVON HALL İLE DE YOLLAR AYRILDI

Fenerbahçe Beko, Devon Hall ile de yolların ayrıldığını duyurdu.

2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılan Hall, sarı-lacivertli formayla geçirdiği iki sezonda kazanılan önemli başarılarda pay sahibi oldu.

Hacıosmanoğlu’ndan Akın Gürlek’e yasa çağrısı
Hacıosmanoğlu’ndan Akın Gürlek’e yasa çağrısı
İçeriği Görüntüle

Kulüp açıklamasında, “Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” denildi.

ŞAMPİYONLUK SONRASI AYRILIKLAR

Fenerbahçe Beko’da daha önce Nando De Colo’nun kariyerini Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi şampiyonluğuyla noktaladığı açıklanmıştı.

De Colo’nun ardından Khem Birch ve Devon Hall ile de yolların ayrılmasıyla birlikte sarı-lacivertli ekipte yeni sezon öncesi kadro planlaması kapsamında ayrılıklar art arda duyurulmaya başladı.

Kaynak: DHA