Yeni sezon hazırlıklarını Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe, taraftarına açık gerçekleştirdiği antrenmanda büyük coşku yaşadı.
Sarı-lacivertli ekibin çalışmasını yaklaşık 20 bin taraftar takip etti. Topuk Yaylası Tesisleri’nin tribün bölümü saatler öncesinden dolarken, tesis girişleri, tel örgü çevresi ve saha kenarlarında da binlerce taraftar yerini aldı.
Tesis çevresindeki göl kenarı ve yüksek noktalarda da çok sayıda taraftar futbolcuları görebilmek için yoğunluk oluşturdu.

KUYT’A YOĞUN İLGİ
Antrenman öncesinde teknik heyetin önemli isimlerinden Dirk Kuyt, taraftarların yanına giderek fotoğraf çektirdi ve imza dağıttı.
Kuyt, sarı-lacivertli taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaşırken, uzun süre taraftarlarla sohbet etti. Futbolcuların sahaya çıkmasıyla birlikte tribünlerde büyük coşku yaşandı.
Taraftarlar, meşaleler ve tezahüratlar eşliğinde oyuncuları karşılarken, antrenman boyunca takımlarına destek verdi.

ANTRENMAN TEMPOLU GEÇTİ
Teknik heyet yönetimindeki antrenman, düz koşu ve ısınma hareketleriyle başladı.
Daha sonra oyuncular kısa pas organizasyonları, dar alanda pas çalışmaları ve koordinasyon ağırlıklı engelli parkur çalışmaları yaptı.
Takımdan ayrı hazırlıklarını sürdüren Marco Asensio ve Rodrigo Becao, yan sahada düz koşu ve topla ayrı çalıştı. Anderson Talisca ise yarı sahada yapılan antrenmanda yaşadığı ufak sakatlığın ardından ayrı çalışmaya geçti.

TARAFTARLA BULUŞTULAR
Yaklaşık iki saat süren çalışmanın ardından futbolcular taraftarların yanına giderek sevgi gösterilerine karşılık verdi.
Forma ve çeşitli ürünleri imzalayan oyuncular, özellikle çocuk taraftarlarla yakından ilgilenirken bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.
Topuk Yaylası’nı sarı-lacivert renklere bürüyen taraftarlar, yeni sezon öncesinde takımlarına olan desteklerini bir kez daha gösterdi.




