Futbolda bahis soruşturması kapsamında 2. dalga operasyonda 5 Aralık’ta tutuklanan Eski Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak tahliye oldu.

Sancak’ın yaklaşık 2 aylık tutukluluğun ardından ev hapsi yoluyla ve adli kontrol tedbiriyle serbest bırakıldığı öğrenildi.

AİLESİ SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞTI

Tahliye sonrası ailesi tarafından karşılanan Sancak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 'Çok şükür' ve 'Evimize gidiyoruz' ifadelerini kullandı.

CHP'den İmamoğlu'na tecrit iddiası
CHP'den İmamoğlu'na tecrit iddiası
İçeriği Görüntüle

Image

Kaynak: Cumhuriyet