İstanbul'da Beykoz Kaymakamlığı, dalga yüksekliği nedeniyle bugün denize girmenin yasaklandığını duyurdu.

Yat limanında ilerlerken kendilerini suda buldular
Yat limanında ilerlerken kendilerini suda buldular
İçeriği Görüntüle

Kaymakamlık tarafından yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"İlçemiz mülki sınırlarında, sahillerdeki dalga boyu yüksekliği sebebiyle 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu gereğince 10 Temmuz 2025 Perşembe günü denize girmek yasaklanmıştır."

Geçtiğimiz haftalarda Beykoz Riva'da yaklaşık 2 metreyi bulan dalgaya rağmen denize giren 4 kişi boğulma tehlikesi geçirmişti.