Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.

Olay, 21 Haziran'da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.

Buğday tarlasında çıkan yangın ekiplerin müdahalesiyle söndürüldü
Buğday tarlasında çıkan yangın ekiplerin müdahalesiyle söndürüldü
İçeriği Görüntüle

Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece 'basit yaralama' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Kaynak: İHA