Sinop'un Erfelek ilçesinde fırtınada yan yatan asma köprüden düşen biri kadın 2 kişi yaralandı.

Otoyolda tır alev alev yandı
Otoyolda tır alev alev yandı
İçeriği Görüntüle

Olay, saat 14.00 sıralarında Erfelek Çayı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, bölgede etkili olan fırtına nedeniyle asma yaya köprüsü bir anda yan yattı. O sırada köprü üzerinde fotoğraf çektiren Melek Şentürk ile Sebahattin Özçelik dengesini kaybederek suya düştü.

İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Sudan çıkarılan yaralılar, ilk müdahalelerinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA