Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda orta sahada görev yapan oyunculara çok güvendiğini belirtti. Tecrübeli çalıştırıcının talebi de ortaya çıktı.
Fenerbahçe’de transfer stratejisinde öncelik forvet ve stopere verilirken, sarı-lacivertlilerin kanatlara da mutlaka takviye yapacağı ortaya çıktı.
Kanat talebi
FB TV’de yaptığı açıklamalarda, “Futbol Direktörümüz Oğuz Çetin ve yönetimimiz bana bir liste verdi, benim de birkaç önerim oldu” diyerek transfer çalışmalarının ne durumda olduğunun sinyallerini veren Teknik Direktör İsmail Kartal’ın, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerle yaptığı toplantıda ise kendi oyun planında kanatların önemine vurgu yaptığı ve tempolu futbol için bu bölgenin güçlendirilmesi gerektiğini belirttiği öğrenildi.
Orta sahadan memnun
Sarı-lacivertli takımın kadrosundaki orta saha kurgusundan çok memnun olduğunu ifade eden tecrübeli çalıştırıcının, “Taraftarımızın gözüne hoş gelecek tempolu, coşkulu futbolu oynamak istiyorsak daha güçlü bir kanat kurgusuna ihtiyacımız var. Orta sahada forma giyecek olan Kante, Guendouzi ve İsmail Yüksek kalitesini kanıtlamış oyuncular. Bu bölgeye takviye yapmamıza gerek yok. Ama kanatlara mutlaka yeni oyuncular almalıyız” ifadelerini kullandığı bildirildi.
Aziz Yıldırım'dan talimat
Başkan Aziz Yıldırım bu gelişme üzerine Futbol Direktörü Çetin ve yöneticilere hemen çalışmalara başlamaları talimatını verdi. Sarı-lacivertli idareciler oluşturulan listedeki oyuncularla masaya oturarak anlaşma zemini arayacak. Vedat Muriqi’yi alarak ilk transferini yapan Fenerbahçe’nin önümüzdeki günlerde yeni isimler de açıklaması bekleniyor.




