İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, mahalle buluşmaları kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.

Ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışıyla düzenlenen “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” buluşmasının bu haftaki adresi Ertuğrulgazi Mahallesi oldu.

Şahinkaya Eğitim Kurumları’nda mezuniyet coşkusu
Şahinkaya Eğitim Kurumları’nda mezuniyet coşkusu
İçeriği Görüntüle

4A2F87B2Dc2162D084Ab561962E576F09E929705

ERTUĞRULGAZİ’DE MAHALLE BULUŞMASI

Ertuğrulgazi Mahallesi Seçkin Sokak’ta bulunan semt sahasında gerçekleştirilen programa İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban’ın yanı sıra belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri, kurum temsilcileri ve Ertuğrulgazi Mahalle Muhtarı Yıldız Cabir katıldı.

Programın başında vatandaşları selamlayan Başkan Taban, hicri yeni yılı ve Muharrem ayını tebrik etti.

“BİZ ÇÖZÜM MAKAMIYIZ”

Mahalle buluşmalarının vatandaşların talep ve önerilerini doğrudan dinlemek amacıyla düzenlendiğini belirten Taban, programa katılan mahalle sakinlerine teşekkür etti.

Taban, “Sizlerden mahallenizde yaşadığınız sorunlar, problemler, bizlere iletmek istediğiniz tavsiyeler, öneriler varsa bunları birinci ağızdan duyalım istiyoruz. Mahallemizde veya diğer muhitlerimizde var olan eksiklerimizin bizler de farkındayız. Hiçbir şeyi de bahane etmiyoruz. Nihayet itibariyle çözüm için buradayız, biz çözüm makamıyız” dedi.

4Ea05760237806A0E9F7Abf2194D22Fdf9058D5E

VATANDAŞLAR TALEPLERİNİ İLETTİ

Konuşmanın ardından Başkan Taban sözü vatandaşlara bıraktı.

Gece geç saatlere kadar süren buluşmada mahalle sakinleri, Ertuğrulgazi Mahallesi ve İnegöl’e ilişkin merak ettikleri konuları, şikayetlerini, eleştirilerini ve tavsiyelerini doğrudan Başkan Taban’a iletti.

Programda karşılıklı istişare yapılarak fikir alışverişinde bulunuldu.

Mahalle buluşması sırasında İnegöl Belediyesi Gastro İnegöl restoranı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramı da yapıldı.

Kaynak: BÜLTEN