Türkiye’nin ABD’yi mağlup ettiği maçın ardından milli futbolcu Arda Güler, futbolcuların duygu ve düşüncelerine dair TRT’den yayılan haberleri yalanladı.

Türkiye A Milli futbol takımı 2026 Dünya Kupası’nda beklentilerin altında kalarak büyük bir hayal kırıklığı yarattı.

Avustralya ve Paraguay ile oynadığı ilk 2 maçı gol atamadan kaybedip turnuvaya veda eden milli takım, gruptaki son maçına bir üst tura lider olarak çıkmayı garantileyen ev sahibi ABD karşısında çıktı.

Türkiye Arda Güler, Barış Alper Yılmaz ve Kaan Ayhan’ın golleriyle sahadan 3-2 galip ayrıldı ancak grubu sonuncu bitirmekten kurtulamadı.

Maçın ardından ise TRT muhabiriyle Arda Güler arasında sosyal medyada gündem olan bir diyalog yaşandı.

Maç sonu röportajında TRT Spor mikrofonlarına konuşan Arda Güler, TRT’den yayılan “futbolcular eleştirilerden dolayı üzgün” şeklindeki haberleri yalanladı. Real Madrid forması giyen genç yıldız, röportajın başında, eleştirilere hak verdiğini söyleyerek TRT’yi tekzip etti.

Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atama sonuçları açıklandı
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atama sonuçları açıklandı
İçeriği Görüntüle

Güler’in bu sözlerinin ardından TRT muhabiri İbrahim Kırkayak ise ilginç bir savunma yaptı. Kırkayak, “Seviyesiz eleştiriler gelince burada biz sizi korumak adına yorumlar yaptık” dedi.

Arda Güler ile İbrahim Kırkayak arasındaki diyalog şöyle:

“DRAMA YAPAMAYIZ, KÖTÜ OYNADIK”

AG: Galiba maçtan önce bir şeyler söylemişsiniz, “Benim üzgün olduğum, moralimin bozuk olduğu…” Kesinlikle şunu söylemek istiyorum, tüm eleştirileri haklı buluyorum. O yüzden onlar ne dese haklılar yani. Bunu söylemek istiyorum. Tabii ki bundan sonraki her maç kendimizi telafi etmek için, kendimizi kanıtlamak için, ülkemizi tekrardan mutlu etmek için bir şans olacak. İnşallah bunu başarabiliriz.

İK: O yorumumuz şu anlamdaydı, hepimiz bunu konuşuyoruz. Eleştiriler seviyenin biraz altına düşünce sizlerin moral bozukluğunu belirtmek istedik. Seviyesiz eleştiriler gelince burada biz sizi korumak adına yorumlar yaptık. O yüzden demişizdir.

AG: Dedikleri şeylerde haklılar. Çünkü iyi oynamadım, hiçbirimiz iyi oynamadık. Gerçekten orada ne deseler haklılar yani. Onlara katılmamız lazım. Çünkü üzgün olup drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. O yüzden ne deseler haklılar, inşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz.

Kaynak: AJANSLAR