Bursa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarını kültür-sanat etkinlikleriyle karşılamaya devam ediyor.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.

SANAT MÜZİĞİ ESERLERİ SESLENDİRİLDİ
Bursalıların yoğun ilgi gösterdiği konser, iki bölüm halinde düzenlendi.
Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar, Türk Sanat Müziği’nin seçkin eserlerini seslendirdi.
Zaman zaman dinleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygu dolu anlar yaşattı.

SANATÇILARA ALKIŞ
Konser sonunda sanatçılar izleyicilerden uzun süre alkış aldı.
Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim etti.
Şahin, konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.





